welcome to my blogger perjalanan hidup iman , hope enjoy reading my story about : ) thank you for your visited : )

Saturday 8 October 2011

baru masuk dalam dunia blogging : )

hey ! aku ni baru mendalami dunia blogging ni , hehe , mungkin aku kena banyak belajar lagi , hehe ( memang kena belajar pun , aku ada sedara , sedara aku yang tolong aku buat blog ni , yelarh , die kan perempuan , so , buat tah pape ni , die pandailarh , aku tak pandai sangat , tapi bila die dah ajar aku , aku dah pandai dunia blogging ni sikit-sikit , maklumlah , budak baru belajar , sebelum ni pandai on9 je , hahaha ,tujuan buat blogger ni untuk meluah kan perasaan yang terbuku dalam hati ini , bukan apa , cuma untuk berkongsi cerita bersama , 
lepas ni tak larh bosan hidup ni , tak ada larh stres atau fras ( bukan fras menungging okay ) haha , jangan pikir lain pulak , hati yang tenang , akal yang bersih , mukmin yang berjaya , ahaha , tah pape je kan ?
apapun , aku ucap , selamat datang sebab sudi nak tengok dan melawat blogger aku yang tak berapa nak cantik ni , hahaha , okay lah , bye , nanti aku post lagi ,

: terima kasih daun keladi , nanti aku post lagi okay : ) :

No comments:

Post a Comment